Flag Counter

joi, 11 august 2016

Dragostea de a crea succese.

       22 de tineri bibliotecari pot deja să scrie cu multă pasiune istorii de succes. Acest succes se datorește  participării la scoala de vară a tinerilor bibliotecari.
      De la inceput întîmpinau niște dificultați, nu știau să aleagă un subiect potrivit istoriei de succes. Lipsea farmecul metaforic, nu le reușea o structură atractivă a istoriei și ele păreau mai mult niște rapoarte plictisitoare.Din aceste motive multe  istorii n-au fost expuse publicului.
     Luînd in considerație situația descrisă anterior  școala de vara a reușit sa-i motiveze pe tineri să privească optimist la  situația creata. Bibliotecarii au preluat cu entuziasm inițiative. Lucrînd înpreună cu suportul prezentat  de  Novateca au conștientizat că istoria de succes să aibă în același timp și o structură  bună dar  și un farmec artistic literar. Pas cu pas ne-am învățat să găsim un titlu atractiv pentru publicul larg. Am lucrat asupra dezvoltării capacităților  noastre de-a descrie fraze de impact care ne-a solicitat mult efort. Am învățat cum să descrie situații, probleme pentru a accentua valoarea schimbării. Adică de la inceput ceva nu ne reușea dar  după aceasta îmi reușea. Pas cu pas am învățat cum să găsim un titlu motivant  pentru istoria de succes, să expunem impactul cu o descriere emoționantă  care coplesește inimile tuturor.
      Polesciuc Olesea bibliotecara din satul Isaicani cu bucurie și emoții pozitive a menționat  “Acum  voi reuși să fac istorii de succes “. Grație colegilor grupului cu care am lucrat la tabăra de vară a tinerilor bibliotecari. Întorcîndu-ne acasă vom putea scrie istorii de succes care le vom posta pe blogul bibliotecii.
      La finalul școlii de vară toți aveam emoții pozitive și am convenit că vom colabora unii cu alții și ne vom sprijini reciproc.


Biblioteca publică Volintiri 
Romanov Natalia

Un comentariu:

  1. Felicitari! Fiecare dintre voi trebuie să susțină comunitatea abia constituită, a tinerilor bibliotecari. Ai dreptate - colaborarea va tine această comunitate

    RăspundețiȘtergere